Ballantine’s
2013-ban vettük át a legnagyobb hazai Facebook rajongótáborral rendelkező whisky márka oldalát, hogy új élettel töltsük meg. Hogy sikerült-e? Számos promóció, üzenőfali játék, live videózás, ATL és BTL hirdetések után úgy gondoljuk, maximálisan!
Balli Angyal
Social / Digital / ATL/BTL
Karácsonyi kampányunkban a Balli Angyal teljesítette a játékosok tetszőleges kívánságát, méghozzá 250 000 Ft értékben! A vásárláshoz kötött promócióban már egy üveg Ballantine’s megvásárlása elég volt ahhoz, hogy az AP kód és a kívánságlista feltöltésével versenyben legyenek a játékosok.
Ballantine’s Music Awards
Social / Digital / ATL/BTL
Minden évben egy grandiózus esemény keretein belül díjazza a Ballantine’s a legjobb magyar DJ-ket, amelynek előfutáraként a közönség szavazhat több hazai és külföldi kategóriában. Az elmúlt években, a BMA-hoz általunk létrehozott microsite-ra külön hirdetési stratégia alapján, változatos Facebook hirdetésekkel tereltük az érdeklődőket.
Irány Skócia!
Social / Digital / ATL/BTL
A skót whisky, akár csak az élmények, úgy a legjobb, ha megosztjuk őket! A promócióban a játékosok, egy kis szerencsével, nem csak ismerőseiknek küldhettek egy üveg Ballantine’s Hard Fire-t, de egy kétszemélyes utazáson is részt vehettek Skóciába, a Ballantine’s szülőföldjére!
Ballantine’s True Music
Social / Digital / ATL/BTL
A Ballantine’s mindig is elkötelezett volt a zene iránt. A True Music kampány során olyan neves előadókkal készíthettünk online hirdetéseket és CLP-ket, mint Andro, a Punnany Massif vagy épp az Irie Maffia. Mindezek tetejébe természetesen egy letisztult és modern website is készült, ahol a zenére fogékony közönség napi szinten követhette kedvencei történéseit.