Diego

A padlószőnyegek, laminált padlók, függönyök és tapéták szakértőjével 2017-ben dolgozhattunk együtt. Feladatunk első sorban a franchise rendszerben üzemeltetett áruházak social kommunikációjának összehangolása volt, de sok energiát fektettünk egy stabil rajongó bázis megalapozásába is különböző nyereményjátékokkal.

Karácsonyi Kívánság

Social

Karácsonyra megajándékoztuk rajongóinkat, ráadásul azzal, amire ők maguk a legjobban vágytak! Rajongóinknak nem volt más dolga, mint ellátogatni a Diego weboldalára, ott összeállítani egy bevásárlólistát 100 000 Ft értékben, majd a listáról készült screenshot-ot elküldeni nekünk hozzászólásban.

Komment Maraton

Social

Komment Maraton játékunkban egy színpaletta emoji-t kellett hozzászólásban megírni, azonban a nyertes az a rajongónk volt, akinek a hozzászólására 3 percig nem érkezett újabb hozzászólás. Az eredmény több ezer hozzászólás, egy végtelenül színes kommentfolyam és egy igazán kitartó nyertes.

KülönbségKereső

Social

Szeretjük a kreatív megoldásokat, néha azonban a legegyszerűbb játékok váltják ki a legnagyobb rajongást követőinkből. Így volt ez a klasszikus Különbségkereső játékunkban is, amiben berendezett szobákról készült képeken rejtettünk el apró eltéréseket, amelyeket megtalálva nyerhettek játékosaink.

Közösségi média menedzsment

Social

A lakberendezés hálás téma a közösségi médiában, hiszen szinte végtelen számú szemet gyönyörködtető tartalom áll rendelkezésre. Így volt ez a Diego-val is, ahol könnyű dolgunk volt egy színes és változatos márkaoldalt építeni!

Termékvadász

Social

Termékvadász játékunk egy üzenőfali “Guess Who?” volt, amiben az áruházak kiemelt termékeiről osztottunk meg információkat, amik alapján a játékosoknak rá kellett jönniük, hogy a többkörös játék egyes játékposztjaiban, melyik termék tulajdonságait rejtettük el.

KAPCSOLAT