Generali
A Generali piacvezető a hazai biztosítok piacán, így különösen megtisztelő feladat, hogy mi menedzselhetjük a vállalat digitális megjelenéseit 2014 óta. Azonban nem csak közösséget építünk, de hirdetési kampányainkkal aktívan segítjük az értékesítési folyamatokat, és az aktivitásokkal több reklámos díjat is a magunkénak tudhatunk.
Generali Bibik videós kvíz- és nyereményjáték
Social / Digital / ATL/BTL
Létrehoztunk egy élettel teli világot, ahol a tárgyak a legbalszerencsésebb helyzetekbe keverednek. Összegyűjtöttük a legtipikusabb káreseteket, amikből videósorozatot készítettünk, főszerepben a hétköznapi tárgyakkal. Ez volt a Generali Bibik, videós kvíz- és nyereményjáték. A videók végén kvízkérdéseket tettünk fel, a játékosok néhány válasszal pedig számos izgalmas nyereményt nyerhettek.
Bringakadémia
Social / Fotó/Videó
A Generali számára kiemelten fontos a megelőzés, különösen a bicikliszezonban! Ebben a kampányban egy GoPro-t szereltünk kollégánk bukójára, aki utána nyakába vette a várost, majd az őt ért élményekből egy videós üzenőfali játékot készítettünk, amelyben a rajongóink KRESZ ismereteit tettük próbára.
Gixer Mixer
Social / Digital / ATL/BTL
Különleges multiplatform aktivitásunk, amellyel 2016-ban az “alkalmazások” kategóriában az első helyet hoztuk el a legjobb digitális megoldásokat honoráló SMBP reklámversenyen. Az alkalmazásban a legjobb vírusvideókról kellett egy adott lélektani pillanatban eldöntenie a nézőnek, hogy a történések pozitív (win) vagy negatív (fail) vége lesz.
Hihetetlen Munkahely
Social / Digital
Mi sem gondoltuk volna, mekkora sikere lesz a kampánynak! Új munkatársakat toboroztunk ezzel a rendhagyó employer branding kampánnyal, amely a kattintásvadász posztok stílusában készült. Az egyes posztok az általunk létrehozott ál-álláshirdetési weboldalakra vittek, amik végül a Profession-re juttaták el a jelentkezőket.
Balszerencsekerék
Digital / Fotó/Videó
A Balszerencsekerék egy rendhagyó multiplatform nyereményjáték volt, amelyben a játékosok valódi eseményeken alapuló humoros animációkat tekinthettek meg. A meghökkentő káresetekhez a balszerencsekeréken biztosítási típusokat pörgethettek a játékosok, amik, ha megegyeztek a káreset típusával, értékes nyereményeket nyerhettek.
Köztünk a helyed!
Digital / Social / Fotó/Videó
A Köztünk a helyed! egy employer braning kampány volt, amelyben speciális területekre kerestünk új munkatársakat a Generali számára. A megszokott stock képekből álló hirdetési kampány helyett azonban valódi Generali-s dolgozókat fotóztunk be professzionális körülmények között. Minden nyitott pozíciót betöltöttünk!
Közösségi média menedzsment
Social
A Generali piacvezető a hazai biztosítok piacán, így különösen megtisztelő feladat, hogy mi menedzselhetjük a vállalat digitális megjelenéseit 2014 óta. Azonban nem csak közösséget építünk, de hirdetési kampányainkkal aktívan segítjük az értékesítési folyamatokat, és az aktivitásokkal több reklámos díjat is a magunkénak tudhatunk.
Szurkolj a magyaroknak!
Social
Egész Magyarország szíve egyszerre dobbant a 2017-es budapesti vizes világbajnokság ideje alatt! A versenyre készítettünk egy különleges szurkolói Instagram aktivitást, amelybe 15 animált videót sűrítettünk, amik segítségével még kreatívabban szurkolhattak kedvenceiknek a játék résztvevői.