Kőbányai Sör
2017 tavasza igen derűs volt számunkra, hiszen két kommunikációs tendert is megnyertünk a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél, így egyebek mellett a Kőbányai sör közösségi kommunikációját is sikerült a saját, “trükkös” megoldásainkkal a megfelelő stratégiai mederbe terelni.
GIF Kvíz
Social
Egy vérbeli ezermester minden szerszámot biztos kézzel forgat. De vajon fel is ismeri őket? GIF alapú játékunkban a résztvevők feladat az volt, hogy mozgó videónkban kiszúrják azt a szerszámot, ami nem illik a többi közé, ezzel bizonyítva, hogy egy igazi szakin senki nem tud kifogni.
Jutalom a nap végén
Fotó/Videó / Social
Hosszú ideje a “Jutalom a nap végén” a márka szlogenje, így adta magát, hogy készítsünk hozzá egy ütős online filmet, ami amellett, hogy illik a márka üzenetéhez, hatásos is. Ebből született meg timelapse-slow motion videó ötletünk, aminek első felében a munkáé a főszerep felgyorsítva, utána pedig a jutalomé, lelassítva.
Kosztoló
Social
A Kosztoló egy többfordulós, egyenes kieséses üzenőfali nyereményjáték volt, tabellával, amiben a paprikás csirkétől kezdve, a kirántott húson át, a lecsón keresztül, egészen a túrós csuszáig (szigorúan szalonna pörccel!), a legkiválóbb ételek versengtek egymással, hogy befutók lehessenek egy korsó Kőbányai oldalán!
Országjáró
Social
Ebben a Facebook üzenőfali aktivitásunkban egy virtuális országjáró túrára invitáltuk rajongóinkat. A játékban kedvenc sörünket Magyarország emblematikus tájaira utaztattuk, a rajongók feladata pedig az volt, hogy kitalálják és megírják hozzászólásban, hogy az útra kelt Kőbányai éppen melyik városban jár.
Közösségi média menedzsment
Digital / Social
2017 tavasza igen derűs volt számunkra, hiszen két kommunikációs tendert is megnyertünk a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél, így egyebek mellett a Kőbányai sör közösségi kommunikációját is sikerült a saját, “trükkös” megoldásainkkal a megfelelő stratégiai mederbe terelni.