Koronás Tojás Védjegy
A Koronás Tojás védjegyet a Baromfi Terméktanács 2004-ben azzal a céllal vezette be, hogy ezzel az egyszerű szimbólummal megismertesse a nagyközönséggel: ez a tojás garantáltan minőségi, biztonságos és magyar. Ebben segítettünk egy átgondolt közösségi stratégiával, ami keretében számos izgalmas aktivitásunk is akadt!
Az Aranytojást Tojó Tyúk
Social / Digital
A Koronás Tojással megvalósítottuk a népmese rajongók álmát: ebben a nyereményjátékunkban minden játékos a saját, egyedi arany tojást tojó tyúkját nevelgethette, aki az odaadó törődést egy arany tojással hálálta meg minden egyes nap. A tojás természetesen azonnali nyereményeket rejtett, illetve minden tyúk-gondozó a fődíj sorsolásán is részt vett.
Húsvéti tojáskereső
Social / Digital
Húsvét alkalmából egy kreatív, kétfordulós nyereményjátékkal kedveskedtünk a rajongóknak Facebook oldalunkon. Az egyik egy videó alapú, “Itt a piros, hol a piros?” játék volt, a másik pedig egy 360 fokos fotó volt, melyekben tojásokat kellett megtalálni. Az újonnan indult oldalon óriási interakciókat értünk el mindkét fordulóval.
Koronás Tojás Túra
Social / Digital
Egy izgalmakkal teli, tojásgyűjtő futamra invitáltuk rajongóinkat a mágikus Koronás Tyúkólba. A feladat: az ólban folyamatosan felfelé ugrálva kell begyűjteni az értékes Koronás Tojásokat az extra pontokért, hogy a játékosok minél előkelőbb helyet csíphessenek meg a toplistán, egyúttal indulhassanak az értékes nyereményekért!