Max Factor
A legendás Max Factor sminkmárkával közel 3 évig dolgoztunk együtt. Volt szerencsénk izgalmas Facebook és multiplatform aktivitásokat fejleszteni, miközben közösségi oldalaikat a tőlünk megszokott minőségben láttuk el. Mindannyian szerettük ezt az időszakot (különösen a csajok)!
100 év glamúr
Social / Digital
A Max Factor 100. születésnapjára készítettünk nagyszabású aktivitást, amelyben sorra vettük az elmúlt évszázad legmeghatározóbb időszakait, azokat, amelyekben a sminktrendek nem csak az adott évtizedben voltak népszerűek, de végérvényesen nyomot hagytak a divatvilág idővonalán! A játékosoknak a felkínált trendek alapján kellett elkészíteniük sminkjüket, majd a róla készült selfie-t feltölteniük, hogy részt vegyenek a nyereményjátékban.
Komment Maraton
Social
A Max Factor legújabb alapozójának (Skin Luminizer) népszerűsítésére egy különleges kommentelős játékot találtunk ki a Facebookra, melyben 1 hét leforgása alatt több mint 36 000 komment érkezett és közel 2000 rajongóval nőtt az oldal. A 3 fordulós játék az egyik legsikeresebb üzenőfali aktivitása volt a márkának.
Közösségi média menedzsment
Social / Digital
2015-ben nyertük meg a világ egyik legismertebb kozmetikai márkáját, a Max Factort. A közös együttműködésünk során számtalan izgalmas aktivitással és kampánnyal színesítettük a közösségi kommunikációt, ahol több ezer új rajongót és több százezer interakciót generáltunk.
Max Factor Stúdió
Social / Digital
Max Factor, a világ első sminkmestere élete során számtalan nőnek bizonyította be, hogy minden nő gyönyörű, és mindannyiukban ott él a díva. Ebben a Facebook alkalmazásban Max Factor virtuális sminktükrébe nézhettek bele minden nap a rajongók, akiket Szűcs Adri profi sminkmester tippjei, trükkjei vártak – és persze rengeteg azonnali ajándék.