Nespresso
A Nespresso brand 2015-ben döntött úgy, hogy velünk szeretné online kommunikációs stratégiáját megvalósítani, aminek keretében egy összetartó közösséget, hatékony sales fókuszú hirdetési kampányokat és a különböző marketingcélokhoz igazodó weboldalakat és offline anyagokat készítünk töretlen lelkesedéssel.
Atelier microsite
Digital
Nespresso a nemzetközi Bocuse d’Or szakácsverseny kávépartnere, és Magyarországon is számos gasztronómiai rendezvény támogatója. A csúcsgasztronómia és a minőségi kávéélmények közös vonásai a tökéletes minőség és folyamatos megújulás, melyet mindenki megtapasztalhat a Nespresso Atelier rendezvényein.
Atelier
Fotó/Videó
A Nespresso Atelier a Nespresso gasztronómiai rendezvénysorozata, melyet először 2014-ben Lyonban rendeztek meg. Azóta a világ számos városában, köztük Budapesten is találkozhattak a Nespresso rajongói a legjobb hazai és külföldi séfek által megálmodott, kávé ihlette csúcsgasztronómiai fogásokkal. Ennek az eseménynek a kommunikációjában támogattuk a kávémárkát.
Milano/Palermo microsite
Digital / Social
A milánói elegancia és érzékiség, valamint az egzotikus és különleges palermói atmoszféra ihlette a Nespresso 2016 nyarán debütált limitált kiadású kávéőrleményeit, melyekhez sikerült méltóan izgalmas és interaktív microsite-ot készítenünk.
Blogger párbaj
Social / Fotó/Videó
A 2016-os és ‘17-es nyári időszak limitált kávéőrleményeit mutattuk be rendhagyó módon gasztrobloggerek és -influencerek bevonásával. A véleményvezéreknek lehetőségük volt egy, a saját stílusukban megálmodott kávékölteményt alkotni, amiket befotóztunk, majd szavazásra bocsájtottunk a Facebook közösségünk számára.
Közösségi média menedzsment
Social / Fotó/Videó
A Nespresso brand 2015-ben döntött úgy, hogy velünk szeretné online kommunikációs stratégiáját megvalósítani, aminek keretében egy összetartó közösséget, hatékony sales fókuszú hirdetési kampányokat és a különböző marketingcélokhoz igazodó weboldalakat és offline anyagokat készítünk töretlen lelkesedéssel.
Testimonial microsite
Digital
A Nespresso születésnapja alkalmából nagyszabású kampányt készített, amiben ismert hazai személyiségek meséltek saját kávézási szokásaikról. A kampány részeként egy exkluzív weboldal, interjúk, videók, illetve hirdetési kampány is készült.