Nespresso

A Nespresso brand 2015-ben döntött úgy, hogy velünk szeretné online kommunikációs stratégiáját megvalósítani, aminek keretében egy összetartó közösséget, hatékony sales fókuszú hirdetési kampányokat és a különböző marketingcélokhoz igazodó weboldalakat és offline anyagokat készítünk töretlen lelkesedéssel.

Atelier microsite

Digital

Nespresso a nemzetközi Bocuse d’Or szakácsverseny kávépartnere, és Magyarországon is számos gasztronómiai rendezvény támogatója. A csúcsgasztronómia és a minőségi kávéélmények közös vonásai a tökéletes minőség és folyamatos megújulás, melyet mindenki megtapasztalhat a Nespresso Atelier rendezvényein.

 

Atelier

Fotó/Videó

A Nespresso Atelier a Nespresso gasztronómiai rendezvénysorozata, melyet először 2014-ben Lyonban rendeztek meg. Azóta a világ számos városában, köztük Budapesten is találkozhattak a Nespresso rajongói a legjobb hazai és külföldi séfek által megálmodott, kávé ihlette csúcsgasztronómiai fogásokkal. Ennek az eseménynek a kommunikációjában támogattuk a kávémárkát.

Milano/Palermo microsite

Digital / Social

A milánói elegancia és érzékiség, valamint az egzotikus és különleges palermói atmoszféra ihlette a Nespresso 2016 nyarán debütált limitált kiadású kávéőrleményeit, melyekhez sikerült méltóan izgalmas és interaktív microsite-ot készítenünk.

Blogger párbaj

Social / Fotó/Videó

A 2016-os és ‘17-es nyári időszak limitált kávéőrleményeit mutattuk be rendhagyó módon gasztrobloggerek és -influencerek bevonásával. A véleményvezéreknek lehetőségük volt egy, a saját stílusukban megálmodott kávékölteményt alkotni, amiket befotóztunk, majd szavazásra bocsájtottunk a Facebook közösségünk számára.

Közösségi média menedzsment

Social / Fotó/Videó

A Nespresso brand 2015-ben döntött úgy, hogy velünk szeretné online kommunikációs stratégiáját megvalósítani, aminek keretében egy összetartó közösséget, hatékony sales fókuszú hirdetési kampányokat és a különböző marketingcélokhoz igazodó weboldalakat és offline anyagokat készítünk töretlen lelkesedéssel.

Testimonial microsite

Digital

A Nespresso születésnapja alkalmából nagyszabású kampányt készített, amiben ismert hazai személyiségek meséltek saját kávézási szokásaikról. A kampány részeként egy exkluzív weboldal, interjúk, videók, illetve hirdetési kampány is készült.

KAPCSOLAT