Police Fragrances

2014 óta dolgozunk a Primőr Kozmetikai Kft. egyik zászlóshajójának számító POLICE Fragrances márkán. Az elmúlt néhány évben azonban nem csak az online kommunikációért feleltünk, de számos izgalmas ATL és BTL kampánnyal is sikerült a márka imidzsét és sales eredményeit egyaránt növelni.

 

Camouflage Commando

Social / Digital / Fotó/Videó / Event

A kampány során a POLICE kommandós csapata a budapesti éjszaka legfelkapottabb kocsmáit és pubjait járták be, hogy izgalmas feladatokkal kihívás elé állítsák a jelenlévő társaságok agyát és testét. A legügyesebb játékosok parfümöt és egyéb brandingelt nyereményekkel vághattak neki az éjszakának.

 

Nightdrive I-II.

Social / Digital / Fotó/Videó / ATL/BTL / Event

Az integrált kampány során Budapest utcáin egy óriási, a TO BE parfümök üvegét idéző, koponya alakú riksa szállította a bulizni vágyókat egy lájkért a város legmenőbb szórakozóhelyeire, miközben szórólapot és illatmintát is kaptak. Párhuzamosan Facebook-on és a microsite-on nyereményjátékot szerveztünk a regisztrálóknak.

 

GIF Beatz

Social

A GIF Beatz egy szórakoztató üzenőfali Facebook játék volt, amelyben 3 GIF animációt kellett jókor megállítaniuk a játékosoknak. A lemezjátszót, DJ mixerpultot és sampler-t megjelenítő GIF-ek számos interakcióra sarkallták követőinket, akik remek ütemérzékkel készítették a screenshot-okat.

MR & MISS BEAT DJ Contest

Social / Digital / Fotó/Videó / ATL/BTL / Event

A Rebel Yell sikere után egyértelmű volt, hogy a tehetségkutatást nem hagyjuk abba. 2018-ban ezúttal feltörekvő DJ srácokat és csajokat kerestünk szakmai zsűrink segítségével. Rengeteg tehetség nevezett mixeikkel, akik közül nemcsak a zsűrinek, de a közönségnek sem volt könnyű választani, cserébe hatalmas veretés volt az Akvárium Klub-os döntőben!

 

Rebel Yell Zenei Tehetségkutató

Social / Digital / Fotó/Videó / ATL/BTL / Event

Amatőr zenekaroknak szerveztünk rendhagyó tehetségkutatót, amelyben a közönség szava és a szakmai zsűri véleménye egyaránt számított. Nevezni a kampányhoz létrehozott microsite-on keresztül lehetett, a zenekarok itt gyűjtötték a szavazatokat. A legjobb zenekarok az értékes nyereményeken kívül a kampányt lezáró telt házas koncerten is felléphetek.

 
 

Sinner Club Fesztivál kitelepülés

Digital

Ebben a grandiózus integrált kampányban a Sinner parfümök túlfűtött hangulatát elevenítettük meg a FEZEN és EFOTT fesztiválokon. A Sinner Club egy élménysátor volt, amiben a jelentkezőknek párosával kellett különböző izgalmas és pikáns feladatokat teljesíteniük párjukkal.

 
 

Sinner Club mobil applikáció

Digital

A Sinner Club élménysátor folytatásaként fejlesztettük le a játék “zsebre tehető” verzióját. A mobil applikációba számos izgalmas, pikáns vagy épp humoros feladatot találtunk ki, amik – a 17 000 letöltés alapján – rengeteg baráti társaság szórakozását dobták fel az elmúlt években.

 
 

Közösségi média menedzsment

Digital / Fotó/Videó

2014 óta dolgozunk a Primőr Kozmetikai Kft. egyik zászlóshajójának számító POLICE Fragrances márkán. Az elmúlt néhány évben azonban nem csak az online kommunikációért feleltünk, de számos izgalmas ATL és BTL kampánnyal is sikerült a márka imidzsét és sales eredményeit egyaránt növelni.

 
 

Your Icon

Digital / Social

A Your Icon nyereményjátékban a rajongókkal kerestük közösen az élet különböző területein kiemelkedőt alkotó példaképeket. A létrehozott microsite-on 4 kategóriában létrehozott lista szereplőire (sport, zene, stílus, csábítás) szavazhattak a játékosok, ezenkívül saját példaképet is nevezhettek.

 
 

KAPCSOLAT