St. Hubertus
2024-ben vettük át a legendás magyar gyógynövénylikőr közösségi kommunikációját. A márka új szintre emeléséhez social media menedzsmenttel, friss tartalmakkal, termékbevezető kampánnyal és izgalmas nyereményjátékokkal járultunk hozzá – mindezt megkoronázta egy különleges, videós aktivitás, melyben érdekes interjúkat készítettünk a természet legnagyobb barátaival.
Közösségi média menedzsment
Social / Digital
2024-ben és 2025 elején menedzseltük a legendás St.Hubertus gyógynövénylikőr social felületeit. Posztokat, hirdetési kampányokat, nyereményjátékokat és izgalmas videós kampányokat is készítettünk a márkának, illetve az együttműködésünknek nagy részét képezte a tartalomgyártás. Több száz fotót és videót gyártottunk, amivel a márka fő üzeneteit tudtuk átadni a fogyasztóknak. Fotóztunk külsős stúdióban, hegyen, völgyön, patakparton, parkban, nyaralóban és a saját házi stúdiónkban is.
Természet Barátai
Social / Digital
A márka fő üzenetei a család, a barátok, a természet és az együtt töltött idő. Ezekből az üzenetekből született meg a Természet barátai videós interjú sorozat, melyben 3 különböző karaktert mutattunk be: egy vadászt, egy horgászt és egy természetfotóst. Mind a hármuk életének fontos részét képezi a természet közelsége, a barátokkal együtt töltött idő és a közös programok.
Vérnarancs játék
Social / Digital
2024 májusában jelent meg az új St.Hubertus Vérnarancs. A bevezető kampány részeként készítettünk egy META nyereményjátékot is, melyben három kvízkérdést tettünk fel a követőknek, akik helyesen kommenteltek, azok között sorsoltunk, így a nyertesek az elsők között kóstolhatták meg az új italt.
Te milyen szarvas vagy? nyereményjáték
Social / Digital
A klasszikus “indián név generátor” mechanizmust ültettük át a St.Hubertus stílusába és egy izgalmas nyereményjátékot készítettünk belőle a Facebook és Instagram oldalra. A játék egyszerű, mégis izgalmas volt, ami sok követőt megmozgatott. A játékosok keresztnevének kezdőbetűjéből és a születési évszakukból kiderült, hogy milyen szarvasok lennének.